Min kropp är i chock!!!

Ja och ingen dålig sådan heller, jag har gjort min första löparrunda på ja sidådär 100 år!!
Jobbigt som as var det men jag hoppas verkligen att jag orkar hålla ut tills det känns lite lättare.
 Jag och maken har bestämt oss för att försöka röra på oss lite, och idag hade vi båda cyklat till elljusspåret och sprungit, duschat  och sen börjat med maten och klockan var inte mer än 17.15. Vi kan ju inte springa samtidigt men sticker vi iväg efter varandra kommer vi nog få det till att funka!

Här kommer lite blandade kort från sommaren


Syskonen bus:-)





Leka ute i regnet är roligt, och sitta och mysa i fotpallen:-)

Liseberg

                     Christian, Meja och Jonas,  Lilla söta Ellen:-)

 
Roligaste leksaken av den alla, här tillomed ska han ha dem när han äter:-)

Inne i mormors dusch är det roligt



                            Det är bus heeeela tiden med den lilla underbara kille





Mamma, lillebror har somnat.. o mycket riktigt på golvet 17.15 efter en dag utan någon middagslur!




Finaste Pillan i kyrkan, nu blir hon nog arg men det hjälps inte:-)




Det har varit en helt fantastisk sommar, jag och barnen har varit lediga 10 veckor
och det har varit ganska hyffsat väder tycker jag, iallafall i Halmstad där vi åter igen
har varit mycket i sommar, TACK mamma och Kjell för att vi får vara och stöka ner
hos er!
Och att sluta sommaren med att bli fru Larsson gjorde det ännu bättre:-)
Älskar min familj

Kommentarer
Postat av: jb

Nej nu stannar klockorna!!

Ut o springa vems ide` va det?

Mer kort på barnen man kan inte få nog av dom goaste sötaste små liven:)puss på er.

2009-08-25 @ 11:23:45
Postat av: Maggan o Svava

Guuu vikka söta barn du har.. din son är vääääldigt lik dig =)

2009-08-25 @ 11:57:05
URL: http://miniborgen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Sötisar är dom båda två kan inte låta bli att titta på dom puss och kram till hela famijen.

2009-08-25 @ 16:22:49
Postat av: katja

ja jesses va söööööööta dem är!!!!!!de har ni gjort bra,mera kort på kidsen.kramiz

2009-08-25 @ 17:01:46
Postat av: Emzon

Finaste familjen!!



Kraaaam

2009-08-25 @ 19:01:58
URL: http://emmazon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag hittat hit!! Sååå fina ni var när ni gifte er! Har ju fortfarande inte pratat ordentligt med dig efteråt. Kommer hem nästa helg, kanske hinner med att ses då?

Springa...kan inte bli annat än avundsjuk på dig, själv har jag fullt upp att gå! Puss

2009-08-26 @ 22:05:05
Postat av: Johanna

Hej Jennie! Vilka superhärliga bilder, vad fina ni är! Tack för hälsningen till vår nye lille medlem i familjen Lööf, det värmer! Hoppas att allt är väl med er alla! Kram

2009-08-27 @ 20:45:05
Postat av: marie

Hej jenny! du har så fina barn och så himmla kul att följa eran vardag.. Ni var så vackra när ni gifte er så de kom en tår i ena ögat.. Ha de nu underbar så tittar jag säckert in nått mer .. Massa kramar Din kompis i hp3

2009-10-01 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0