Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!!!

Jag älskar känslan när det är fredag, vetskapen om att man har
 en hel helg framför sig är skönt! Barnen har nog tyckt att det varit skönt att komma in
i lite rutiner igen och det är tryggt att veta att de tycker så mycket om sin förskola!
Förskollärarna säger att de är små änglar där och det är ju kul att höra, synd bara
att de inte kunde visar mer av de sidorna hemma!

Meja har i veckan lärt sig cykla på sin nya fina cykel, hon har tidigare tvärvägrat
trampa med fötterna, men så i går försökte hon och det var en stolt tjej
som cyklade iväg alldeles själv:-)

Jag har tänkt att ha lite egentid med Meja i morgon, vet bara inte
vad vi ska hitta på???? Någon som har någon idé?

Nu ska jag umgås och prata lite med min man, nu när äntligen det är tyst i hustet.


Kommentarer
Postat av: Morfar

varför inte gå och bada

2009-08-22 @ 09:00:40
Postat av: S&LillaH

Vad har ni hittat på för tjejmys idag?

Jag och LillaH har flyttat in till Gnosjö för en natt...

Kram

2009-08-22 @ 16:49:09
Postat av: Mikaela

Gå till bibblan. Gislaveds bibliotek var ju verkligen såå fint på barn avd.

2009-08-23 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0