Ringmärkt och lycklig:-)

Kände att det var dags att starta en ny blogg, börja på ny kula! Jag kan ju inte heta blivande fru Larsson längre:-)
Larsson är mitt nya efternamn och det känns mycket märkligt ska ni veta, jag har iofs inte använt det så mycket, heter fortfarande Bergh i alla papper och har inte kunnat byta körkort och visakort ännu. Men om några veckor kommer de ropa Larsson på uppropen på högskolan!

Dagen då jag blev fru Larsson var helt fantastiskt underbar, älskade varje minut av dagen, helt underbart att bli sminkad och fixad inför den stora dagen! Att ha min älskade Pillan med mig gjorde det ännu bättre:-) Även om det var jag som fick lugna henne mer än vad hon lugnade mig:-)
Barnen var helt fantastiskt duktiga, gnällde ingenting på heeeeela långa dagen!
Meja fick en egen ring och nu säger hon att hon har gift sig med Pillan:-)
Så tack älskling för att jag fick bli din fru!!!!!




Så här söta var barnen:-)



Kommentarer
Postat av: Jenco ♥

ÅÅååå vill se meeeer bilder!

2009-08-20 @ 10:11:52
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha, va rolig hon e!! Visste inte att hon sa så!! Så det är jag och Meja nu då...:)

2009-08-20 @ 20:54:08
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha, va rolig hon e!! Visste inte att hon sa så!! Så det är jag och Meja nu då...:)

2009-08-20 @ 20:56:24
Postat av: Pernilla

Förra inlägget var från mig, glömde skriva namn.. Om du inte fattade det...:)

2009-08-20 @ 20:59:19
Postat av: Mikaela

ser ut att ha varit en underbar dag :)



Vissa kurser kanske inte är super kul men du kommer garanterat ha användning av din natur kurs.



Ha det

2009-08-21 @ 09:12:53
Postat av: Mormor

Underbara kort.

2009-08-24 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0