Söndag och helgen snart förbi!

Sitter ute med datorn i knät, Jonas sågar och ska bygga ett tak till luftvärmepumpen
 så att det inte snöar in i den på vintern.

Vi har varit hos svärfar och ätit mat, skönt att slippa fixa mat,
fick chokladpudding till efterrätt och Melvin åt upp hela sin skål:-)

Igår skulle jag och Meja åkt till biblioteket men det var stängt, ska försöka göra det en annan dag,
Gislaveds bibliotek är jättefint, tänkte det kunde vara lite mysigt att gå runt och låta henne
få välja egna böcker och kanske sitta där och läsa någon.

Vi åt lite kräftor och räkor tillsammans med grannarna i går kväll, potatisgratäng och
västerbottenpaj och lite annat gott till:-)

Eftersom inte bibblan var öppet så frågade jag Meja vad hon ville göra när lillebror och pappa
skulle gå på fotboll, hennes svar "ska vi åka till Emma och Axel då mamma"? sötis!
Så vi köpte fikabröd och stack till Emzon som btw är meeeega gravid, hon ska ha
den 1 september så nu är man spänd på vad som finns i magen, en lillebror eller
lillasyster till Axel????

Denna vecka är det Jönköping tis,ons och fre. Till Bredaryd på tors och skriva på en fältuppgift någon timma!
Skönt med lite lugn vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej låter som helgen har varit fin, längtar efter godingarna nu kommer nästa söndag kram.

2009-08-23 @ 17:12:45
Postat av: Anna

Jag följer dig med glädje på din nya blogg. Hoppas att du får en bra vecka.

Jag skall till Jönköping på onsdag och jobba. När börjar du? Jag skall vara där vid 9 tiden om du har samma tid kan du få åka bil med mig:)

Kram Anna

2009-08-24 @ 08:16:19
Postat av: jennie

Anna, jag börjar redan vid 08.00 men tack ändå! Roligt att du följer bloggen:-)

Kram

2009-08-24 @ 09:12:35
URL: http://blogglarsson.blogg.se/
Postat av: Emzon

Sötisen! Det är alltid lika mysigt när ni kommer o fikar, trots att det kan bli lite hektiskt ibland... ;)



Hoppas ni har lugn o ro på Hålbäcksgatan nu så ni får lite lugn o ro!



Kram kram

2009-08-25 @ 19:00:00
URL: http://emmazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0