En liten kille till i gänget:-)

Stort grattis till E, J och lilla A till lillkillen som tittade ut idag den 3 september.


Jag ringde lägligt i går vid 20 tiden hem till Emzon, J svarar och säger att det inte
 händer så mycket hos dem. I bakgrunden ropar Emzon att hon ska åka till förslossningen!!!
What??
När hon kommer till luren så säger hon att vattnet precis hade gått, minuten innan jag ringer!!!!
OMG! (oh, my good)
Vi pratade en stund och jag försökte peppa henne att de med säkert kommer gå
fort den här gången. Någon timma senare messar hon att de blir hemma över natten
om det inte kommer igång.
Vaknade en gång och tittade på telefonen men inget meddelande från Emzon inte:-)
Strax innan 09 i morse ringer hon.... då har hon värkar och ska snart åka in!!!
Whiiiiiiii
Nu blev jag lite skakig och nervös, jag insåg ju nu att jag kommer gå hela
dag hemma och VETA att hon är inne och ska föda barn!
Så äntligen vid 16 tiden piper det till i telefonen, 14,57 tittade han ut.

Tänk vad Axel och hans lillebror kommer ha mycket skoj tillsammans när de växer upp!!
Det är MYCKET som är positivt när man få tätt;-)
Eller tätt och tätt;-) vad är väl 16 månader?? Vi har 12 månader och 2 veckor;-)
Slå det om ni kan!!


Kommentarer
Postat av: Emzon

Söta du, så roligt att du ringer så lägligt... Jag kan ju fan inte ljuga för dig...



Glad att jag fick dela det med någon iaf, man blir ju lite uppspelt när vattnet går.



Kram kram

2009-09-08 @ 22:01:45
URL: http://emmazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0